I forbindelse med alle opgaver foregår der arbejde som du typisk ikke bemærker.
Alt dette arbejde skal du som kunde betale for. Derfor vil en faktura for en elektriker-opgave ofte indeholde tid der er brugt andre steder end på selve opgavestedet, samt div. gebyrer.
Hvis vi ikke kan e-maile vores fakturaer til dig som kunde, er du ikke med til at holde vores driftsomkostninger nede, skåne miljøet og det betyder du betaler vores fakturerings gebyr på kr. 50,- pr. faktura.
Parkering:
Såfremt vores elektriker skal betale for parkering i forbindelse med arbejdet, fakturerer vi disse omkostninger. Til dækning af vores parkerings omkostninger, app tjeneste, parkerings abonnement etc.
Materialer:
Vores elektriker medbringer materialer og værktøj til løsning af de fleste mindre standardopgaver. Vi kan imidlertid ikke garantere at vi kan trylle alt frem fra firmabilerne.
Husk derfor at jo bedre du informerer os om opgaven vores elektriker skal løse, jo bedre er vores elektriker forberedt når han træder ind ad døren, hvilket typisk giver sig udslag i en lavere pris for dig.
Er du en vores faste kunder, sender vi en faktura som normalt. Kender vi dig ikke i forvejen skal du være forberedt på, en ”ny kunde faktura” som kan betales med MobilePay, eller at have kontant betaling klar.
Ny kunde faktura er på 5.000 kr. + moms - Hvis ikke beløbet bliver forbrugt, tilbageføres forskellen, ved opgørelse af faktura.
Som udgangspunkt bruges vagtudkald til at løse akutte problemer, ofte midlertidigt, med henblik på en permanent løsning inden for normal arbejdstid de kommende dage.
Du er velkommen til at kontakte os på telefon 48712255, hvis du er interesseret i at høre mere om, hvad vi kan tilbyde dig, eller hvis du har spørgsmål.