+45 4871 2255

Prisforklaring

Vi har fra 1/5-22 foretaget en lille prisjustering på 3,9 % af vores timeløn da de stigende priser og mangel på materialer nu er et stort problem.

Siden efteråret 2020 er priserne på flere forskellige byggematerialer steget til et rekordhøjt niveau, og i lyset af situationen i Rusland er der udsigt til yderligere stigninger. 

Der er især mangel på træ efterfulgt af stål, jern og plast samt polystyren (der blandt andet kan bruges som isolering under terrændæk). I industrien er der p.t. mangel på bl.a. microchips og elektriske komponenter - produkter som også kan påvirke priserne på fx materiel-leje for ikke at tale om installationsområdet. Oven i alt dette kommer de øgede fragtomkostninger, som også har indflydelse på priserne i byggeriet samt de stigende energipriser 

Prisstigningerne er så store, at alle parter er nødt til at forholde sig til dem. Også selvom det typisk er kunden, der kommer til at betale for dem. 

Alt det som du ikke ser:

​I forbindelse med alle opgaver foregår der arbejde som du typisk ikke bemærker.

  • Der skal oprettes kundeforhold og en sag på opgaven.
  • Der skal bestilles materialer til opgaven hvis muligt.
  • Vores elektrikere skal informeres om opgaven
  • Materialer skal evt. kontrolleres og medtages i bilen fra firmaet.
  • Vores elektriker skal frem til opgaven.
  • Vores elektriker skal dokumentere det udført arbejde.
  • Vores elektriker udfylder dokumenter i forbindelse med det af Sikkerhedstyrelsen krævede LKS system.
  • Der skal eventuelt udlæses og arkiveres målinger fra de måleinstrumenter vores elektriker har benyttet.
  • Der kan skulle samles bestilte materialer op hos vores leverandører.
  • Der skal ryddes op og eventuelt kører vores elektriker med affald til genbrugsstationen.
  • Bilen skal genfyldes med forbrugte materialer

Alt dette arbejde skal du som kunde betale for. Derfor vil en faktura for en elektriker-opgave ofte indeholde tid der er brugt andre steder end på selve opgavestedet, samt div. gebyrer.

Hvis vi ikke kan e-maile vores fakturaer til dig som kunde, er du ikke med til at holde vores driftsomkostninger nede, skåne miljøet og det betyder du betaler vores fakturerings gebyr på kr. 50,- pr. faktura.

Parkering:

​Såfremt vores elektriker skal betale for parkering i forbindelse med arbejdet, fakturerer vi disse omkostninger. Til dækning af vores parkerings omkostninger, app tjeneste, parkerings abonnement etc.

Materialer:

​Vores elektriker medbringer materialer og værktøj til løsning af de fleste mindre standardopgaver. Vi kan imidlertid ikke garantere at vi kan trylle alt frem fra firmabilerne.

Husk derfor at jo bedre du informerer os om opgaven vores elektriker skal løse, jo bedre er vores elektriker forberedt når han træder ind ad døren, hvilket typisk giver sig udslag i en lavere pris for dig.

Er du en vores faste kunder, sender vi en faktura som normalt. Kender vi dig ikke i forvejen skal du være forberedt på, en ”ny kunde faktura” som kan betales med MobilePay, eller at have kontant betaling klar. 

Ny kunde faktura er på 5.000 kr. + moms - Hvis ikke beløbet bliver forbrugt, tilbageføres forskellen, ved opgørelse af faktura.

Som udgangspunkt bruges vagtudkald til at løse akutte problemer, ofte midlertidigt, med henblik på en permanent løsning inden for normal arbejdstid de kommende dage.

Du er velkommen til at kontakte os på telefon 48712255, hvis du er interesseret i at høre mere om, hvad vi kan tilbyde dig, eller hvis du har spørgsmål.

Din fagmand

Vi tilbyder service i København og Nordsjælland. 
Få et tilbud på din opgave.
IndHent tilbud

En elektriker du kan stole på

​Fast lav timepris 556 kr. ekskl. moms
Se vores priser

Kontakter gennem tiderne

Kontakter gennem tiderne

Har du mistet fatningen, eller tabt gnisten?

Så ring til EL-SPECIALISTEN !
Ring 4871 2255